Thursday, November 1, 2007

The Changeling
ماه مارس گذشته منابع سينمايي خبر ساخت فيلم جديد کلينت ايستوود را منتشر کردند. اما چيزي در باره بازيگران و موضوع آن ننوشتند. فيلم جديد آنجلينا جولي، اين بار به کارگرداني کلينت ايستوود
فيلم درام The Changeling تازه ترين کار کلينت ايستوود، به عنوان کارگردان، که توسط کمپاني يونيورسال پيکچرز توليد مي شود؛ بر اساس داستاني واقعي در لس آنجلس دهه 20ميلادي شکل گرفته است و در آن آنجلينا جولي و جان مالکوويچ بازي دارند.
ماه مارس گذشته منابع سينمايي خبر ساخت فيلم جديد کلينت ايستوود را منتشر کردند. اما چيزي در باره بازيگران و موضوع آن ننوشتند.
اما اکنون «هاليوود رپورتر» خبر داده است که آنجلينا جولي در فيلم تازه کلينت ايستوود نقش مادري را ايفا خواهد کرد که پسر ربوده شده اش، توسط پليس به او بازگردانده مي شود، اما وي مدعي است که کودک، فرزند وي نيست.
پليس، مادر را فردي رواني مي پندارد اما سپس پي مي برد که کودک واقعي زن، قرباني جنايات زنجيره اي يک تبهکار شده است.
پي گيري زن موجب مي گردد که شهردار و رئيس پليس از مسئوليت هاي خود برکنار شوند و تغييراتي در قانون گذاري آمريکا در مورد بيماري هاي روحي صورت گيرد.
آنجلينا جولي که در دو فيلم اخير خود، «چوپان خوب» (2006) ساخته رابرت دونيرو و « يک قلب قدرتمند» (2007) ساخته مايکل وينتر باتم، علاقه خود را به بازي در درام هاي اجتماعي – سياسي نشان داده، با بازي در اين فيلم جديد، اين گرايش را ادامه مي دهد.
در فيلم جديد کلينت ايستوود، جان مالکوويچ نقش يک کشيش را بازي مي کند و کولم فئور، بازيگر کانادايي در نقش رئيس پليس ظاهر خواهد شد.
از ديگر بازيگران اين فيلم مي توان از جفري دونووان، بازيگر تلويزيون و سينما و همچنين امي ريان، بازيگر جوان نام برد.
کلينت ايستوود 77ساله تا کنون4 اسکار بهترين کارگرداني و بهترين فيلم را براي فيلم هاي «نابخشوده» (1992) و «دختر ميليون دلاري» (2005) به دست آورده و شش بار نيز نامزد دريافت اسکار بهترين بازيگر و بهترين فيلمساز بوده است.
ايستوود شش بار نيز جايزه گلدن گلوب را دريافت کرده است.